Σελίδες

Πέμπτη 18 Απριλίου 2013

Μια ωραία πεταλούδα!!!

Άργησα να φανώ και μου λείψατε! Θα σας αποζημιώσω όμως με την πεταλουδίτσα μου και με τις οδηγίες πλεξίματος. Άνοιξη έχουμε, ανοιξιάτικα θέματα επιλέγουμε!
Λοιπόν σαν πρώτη γεύση σήμερα θα αναρτήσω το σχεδιάγραμμα και 2 πεταλούδες που τις έπλεξα, τη μία με λεπτό νήμα ( κορδονέτο) και την άλλη με χοντρό ( με 4,5 Νο βελονάκι). Έκανα τα πειράματά μου για να δω τί αποτέλεσμα θα είχα και με τί νήμα θα ήταν καταλληλότερο για τις οδηγίες. Γι αυτό και θα δημοσιεύσω ( ελπίζω αύριο) οδηγίες με χοντρό νήμα για να διακρίνεται καλύτερα η πλέξη. Εν τω μεταξύ ρίξτε μια ματιά στο σχεδιάγραμμα ( μέχρι πριν ένα μήνα δεν ήξερα να τα διαβάζω και μου φαίνονταν όλα ακαταλαβίστικα, όταν όμως έβλεπα σχέδια που μου άρεσαν και διέθεταν μόνο σχεδιάγραμμα, αναγκάστηκα να μάθω τα σύμβολα και τώρα μου φαίνονται πανεύκολα και πολύ χρήσιμα). Κάτι που με βοηθάει πολύ είναι η εκτύπωση των σχεδίων. Τα τοποθετώ σε ένα ντοσιέ με διαφάνειες ( είναι πάμφθηνα από το Τζάμπο) και τα έχω δίπλα μου την ώρα που τα δουλεύω. 
 Η μεγάλη πεταλούδα με άνοιγμα φτερών 40 εκατοστά (cm) 
Η μικρή πεταλούδα με άνοιγμα φτερών 20 εκατοστά (cm)





Εφαρμογές τώρα της πεταλούδας: Είναι άπειρες καθώς μπορούν να γίνουν από μαξιλάρι ( τη ράβουμε επάνω σε υφασμάτινο μαξιλάρι) μέχρι μοτίβο σε καλοκαιρινό γιλέκο, πουκαμίσα κλπ, όπως επίσης αν τις πλαστικοποιήσουμε να γίνουν ωραιότατα σουπλά! 

Free Pattern Step By Step: 

4 σχόλια: